Tuesday, 6 November 2012

Keputusan UiTM (5/11/2012)

l a i k m !


Hai semua. Lama betul tak cerita-cerita, bual2 kosong. Rindu sgt. Rindu saya tak? eheheh >,<

" Ku bertanya dengan diriku sendiri, bilakah keputusan UiTM akan keluar? yeee dah 2x UiTM tukar tarikh. Mula-mula 15/10/12 lepas tu tak jadi tukar 30/10/12 pun tak jadi jugak. UiTM mempermainkan perasaan ku ! chewahh. haha.. Ye,keyakinan ni semakin berkurang. Macam2 fikir. Arghhh stress ! Yang pasti, harapan ni tinggi mengunung ! 
Dan setelah sekian lama ku menunggu, AKHIRNYA, keputusan UiTM keluar 5hb. Kononnya janji pukul 2 ptg, Tapi tak keluar2 jugak*mengeluh* Takut tukar tarikh lagi. Dah banyak kali dah reload web UiTM tu,haishhh. Sabar ainaa, sabarrrr .
Then terbaca pulak status kat Fb pasal UiTM, maybe keputusan keluar pukul 5 ptg. 
Tik tok tik tok tik tok 
Menunggu masa je nak pukul 5. Ngantok dibuatnya. Zzzzzzz
Dan akhirnya dah boleh semak keputusan. Dengan berhati2nya ku menaip no i.c ku. Takut tersilap. Macam2 perasaan ada ni. Jantung berdegup bkn main kencang lagi. Dup dap dup dap..
 Dannnnnnnn. ini diaaa


Alhamdulillah, syukur tak terkata :') Nak menanggis pun ada. Ramai yang kata kalau tak ambil seni masa SPM , nak dapat course AD ni susah.Kemungkinan besar tak dapat. Tapi, Saya dah buktikan yang saya boleh !! Seni mmg tak boleh nak dipisahkan dari ku. chewahhh :D

Terima kasih yang tak terhingga kpd semua yang memberi sokongan dgn Ainaa :')
Akhirnya, termakbul doa ainaa. Terima kasih Ya-allah :')

Hurmm yang pasti sekarang dah 7hb, lagi 17 hari je nk buat persiapan. Banyak benda kena siap2kan. Fuhhhhhhh. Dah lah belum siapkan pape lg ni. Baru je uruskan borang2 tu semua. Medical check up lg. wahhhhhh =,= 
Saya baru je senaraikan apa yang patut kena beli nanti. 
17 DAYS MORE TO GO !
And a lot of things have to be done !! So nak mulakan dari mana ye? hurmm.. b l u r r r r r

Dan pesanan terakhir,
Be confident guys !


Ok lahh sampai sini je ainaa update ye ! Nanti sambung lagi. hehehe :)
So, UiTM Alor Gajar , see you soon !